Warunki korzystania z serwisu

Po potwierdzeniu zamówienia i zakupieniu biletów nie można ich wymienić, zwrócić ani anulować. Po zarezerwowaniu miejsc należy wydrukować kopię potwierdzenia rezerwacji. Kopia potwierdzenia rezerwacji wysyłana jest również na adres e-mail kibica.

Bilety:

Bilety na mecz REALU MADRYT należy odebrać przed udaniem się na mecz we współpracującym z nami hotelu zlokalizowanym w centrum Madrytu. Bilety na mecz ATLETICO MADRYT należy odebrać na stadionie klubu: Estadio Wanda Metropolitano. Adresy i godziny otwarcia zarówno hotelu (mecz Realu Madryt), jak i punktu odbioru biletów na stadionie Estadio Wanda Metropolitano (mecz Atletico Madryt) zostaną wyraźnie podane na potwierdzeniu rezerwacji, które otrzymasz w wiadomości e-mail kibica oraz na naszej stronie internetowej w sekcji KONTAKT. Uwaga: Godziny otwarcia agencji klubów Real Madryt i Atletico Madryt różnią się.

Data meczu

Dokładna data i godzina meczu zostaną potwierdzone od 4 do 7 dni przed meczem. Mecze weekendowe rozgrywane są w soboty i niedziele, rzadko w poniedziałki, podczas gdy mecze tygodniowe są zawsze we wtorek, środa lub czwartek. Godzina rozpoczęcia meczu zostanie także potwierdzona od 4 do 7 dni przed meczem, jednak zazwyczaj rozpoczynają sie one między 15:00 a 22:00. Powyższe zmienne daty i godziny należy uwzględnić planując swój objazd po Madryt, gdyż bilety na mecze piłki nożnej Madryty rozgrywane w ramach tych dat i godzin w ŻADNYCH okolicznościach nie podlegają zwrotowi i nie mogą być anulowane. Nie będziemy się kontaktować w celu potwierdzenia daty i godziny, jednak dołożymy wszelkich starań, aby ogłosić je tak szybko, jak tylko je otrzymamy. Ticmate NIE ponosi odpowiedzialności za zmiany w harmonogramie, mecze przełożone lub odwołane na skutek siły wyższej lub zaistnienia podobnych do niej sytuacji, których ani klub, ani my nie mogliśmy się spodziewać, przewidzieć czy jakkolwiek im zapobiec w momencie, kiedy klient(Ty) rezerwował lub płacił za bilety na którejkolwiek ze stron Ticmate! Obejmuje to naruszenie warunków umowy, wszelkiego rodzaju strajki, warunki pogodowe, itp.. Ticmate NIE ponosi również odpowiedzialności za decyzje podjęte przez klub czy władze, które w rezultacie prowadzą do pomyłek, zmian harmonogramu, przełożenia lub odwołania meczów!

Miejsca na stadionie

Osoby, które kupiły bilet na mecz, są zawsze umieszczane na trybunie kibiców gospodarza spotkania i/lub na trybunie neutralnej. Z tego powodu pod żadnym pozorem nie wolno zabierać ze sobą koszulek, szalików, czapek ani innych przedmiotów w kolorach drużyny przyjezdnej i oznaczonych jej logo. Okazywanie współczucia lub kibicowanie drużynom przyjezdnym jest zabronione. Więcej informacji o miejscach na stadionie można znaleźć w sekcji FAQ – Najczęściej zadawane pytania. W przypadku rezerwacji co najmniej 2 biletów nie możemy zagwarantować, że osoby, które zamówiły bilety, zajmą miejsca na stadionie obok siebie. Istnieje ryzyko, że grupa zostanie podzielona na mniejsze grupy (2+2, 2+3, 3+2, 2+2+3 itp.). Możemy jednak zagwarantować, że żadna osoba z grupy nie będzie sama, co oznacza, że nigdy nie sprzedajemy POJEDYNCZYCH MIEJSC w konfiguracji 1+1, 1+2, 3+2+1 itp. Jeśli grupa kibiców zostanie rozdzielona, wraz z naszym agentem dołożymy wszelkich starań, aby osoby z grupy siedziały w tej samej sekcji trybuny. Nie możemy jednak tego zagwarantować. Chcemy podkreślić, że grupy kibiców dzielone są niezwykle rzadko, ale w czasie sezonu takie sytuacje się zdarzają podczas niektórych meczów.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących rezerwacji biletów na naszej stronie internetowej zachęcamy do zapoznania się z sekcją FAQ .

Ceny i opłaty za rezerwację

Cena biletu zakupionego na naszej stronie internetowej zawiera opłatę za rezerwację, należną klubowi, naszemu lokalnemu agentowi i nam! Więcej informacji o cenach i opłatach za rezerwację można znaleźć w sekcji FAQ.

Zakup biletów za pośrednictwem tego systemu oznacza akceptację i obowiązek przestrzegania warunków określonych powyżej.

Warunki korzystania z serwisu, PilkaMadryt.pl

 

22 397 91 68 22 397 91 68 e-mail e-mail
Koszyk